مرکز خدمات پس از فروش شرکت مهندسی ایران توتال

شرکت مهندسی ایران توتال معتقد است که فعالیت در حوزه ی فروش تجهیزات مهندسی نیاز به پشتیبانی قوی و خدمات تخصصی برای مشتریان آن مجموعه دارد.تیم خدمات پس از فروش ما بر اساس این شعار که “فروش پایان ارتباط با مشتری نیست” با ایجاد  واحد های متعدد به شرح ذیل آماده ی خدمت رسانی به مشتریان محترم  می باشد.

واحد آموزش 

مشتریان شرکت ایران توتال پس از خرید هر کالایی که نیاز به آموزش و پشتیبانی فنی داشته باشد تحت پوشش مستمر این واحد قرار خواهند گرفت. خدمات این واحد آموزش رایگان با متد ویژه ی step by step که شامل پکیج کامل مبانی ژئوماتیک ، برنامه های کاربردی به روش تفهیمی ، آموزش تنظیمات کمپانس و کالیبراسیون مقدماتی دستگاه ، برنامه های هندسی ، مسیر و ساختمان به زبان ساده می باشد. همچنین امکان برگزاری این جلسات در محل تعیین شده توسط خریدار نیز میسر است.

واحد ویژه تعمیرات

واحد ویژه تعمیرات و کالیبراسیون با تجهیزات حرفه ای همانند کلیماتور ۴ محوره دقیق لایکا ، نرم افزار های Setting , Text Box , Centering و…  آماده ی ارائه خدمات به مشتریان محترم ایران توتال می باشد. تیم پشتیبان ما مهندسین متخصص و آموزش دیده در کشورهای سوئیس و ژاپن هستند که همگی گواهی دوره ی “تعمیرات تخصصی ابزار مهندسی” را از کمپانی های معتبر کسب کرده و گواهی معتبر دارند.ایران توتال جهت ارائه بهترین خدمات پس از فروش  انباری شامل ۱۰۰۰ قطعه برای توتال استیشن ، جی پی اس دستی و ایستگاهی ، نیوو و… دارد.

تمام ابزارالات مهندسی نقشه برداری چه مکانیکی و چه تجهیزات الکتریکی – اوپتیکی اگر دچار مشکل شود در این واحد قابل تعمیر بوده و تیم پشتیبان ما قطعا راه حلی برای آن خواهد داشت.